Sunday, 27 November 2011

Gaji Gaji Gaji...

Salam MAAL HIJRAH kpd smua muslimin dan muslimat...



Diharap hijrah baru ini memberikan seribu satu kebahagiaan dan keceriaan kepada anda smua..
Anyone yg terasa hati or ade B.O.B terkasar bahasa ke maaf2kan yek!!!


*Gambar sekadar hiasan*





So berbalik kpd TITLE B.O.B nun di atas

Ha! tunggu ape lagi scroll balik ke atas tgok tajuknya..

Tanggal 27 haribulan bg setiap bulan merupakan hari kebiasaannye bg pekerja2 


HUHU!! rindu nak entertain cust.


dapat gaji****,

so B.O.B tadi pergi lah ke tempat keje B.O.B untuk mengutip gaji B.O.B yang tidak seberapa yg ada tu.. 

HAHAHAHA~ ~ ~ ~...


Biler dapat je gaji B.O.B tu dalam bentuk 




SAMPLE*



B.O.B berasa gembira dan bersyukur ke hadrat Ilahi di atas gaji yg B.O.B terima..


~ ~ ~..ALHAMDULILLAH..~ ~ ~


So B.O.B kena lah meng-CLEARENCE-kan Cheque B.O.B itu supaya dapat digunakan sbgai persediaan bagi B.O.B utk menyambungkan pelajaran akan dtg..

Doakan B.O.B berjaya okey U guys!!

*P/S: Sbnarnya tu lah tujuan B.O.B buat BLOG nie tp nanti lah B.O.B trangkan dgn lebih lanjut k...nak share sesuatu..hahah...see U guys soon ok..
& remember "kalau kiter ingt akan seseorang itu, maka orang itu akan ingt pd kiter juga"


2 comments:

  1. wah..awal gaji dia...hehehe..


    hai B.O.B...macam kenal je..


    memang kenal pun..


    Happy Blogging..hihi

    ReplyDelete
  2. HuHu..best gak ber-Blog-ing nie..tp nak akak ajar lagi...


    Sgt buruk dan rapuh ye sye punye Blog nie..


    Gaji tu mmg awal kak..tp merasa dt tu lmbt lagi...


    Huhu sbbnye nak kena Clearencekan cek uh lu...



    BTW thanx 4 the wish..

    ReplyDelete

There was an error in this gadget